Odpowiedzi

2009-11-01T12:53:58+01:00
Świat wg Małego Księcia był światem nudnym, szarym.. Uważał on, że świat stoi w miejscu, każdy się tylko mądrzy a nic nie potrafi zrobić. Oczywiscie wszystko sie zmienilo, gdzie poznał róże - kwiat z którym sie zaprzyjaźnił i o który dbał. Jego zycie sie odmienilo, nasz mały bohater zobacz na czym polega prawdziwa miłość i że warto o cos walczyć.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T12:57:16+01:00
Świat Małego Księcia był widziany oczyma małego dziecka. Dorosłych odbierał on jako dziwnych ludzi, którzy udają, że są poważni, a tak naprawdę wykonują najprostsze i bezsensowne działania, a za to dzieci odbierał on jako uosobienie miłości, bezstronności i bujnej wyobraźni. M.K. nigdy nie rezygnował z zadanego już PYTANIA, ale rzadko odpowiadał na zadane mu. Nie rozumiał on do końca świata ludzi dorosłych i ziemskiego życia. Chciał on miec przyjaciół i miał otwarty stosunek do świata.
9 3 9