Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:31:35+02:00
Moim zdanie miłość wymaga odwagi, wiele razy miłośc stawia wiele przeszkód na swojej drodze trzeba mieć odwagę oby przejść przez to z ukochaną osobą:)
2010-03-30T14:33:34+02:00
Tak wymaga odwagi !
Dlatego, że milosc to znaczy spojrzec na siebvie pogadac i zrozumieć drugą osobę jesli nie wymaga ona odwagii to to znaczy ,ze to nie jest milosc.
Mysle ,że pomoglam ;)