Odpowiedzi

2010-03-30T14:36:58+02:00
1. zabicie aliny
2. oszukanie kirkora i matki
3. zawładnięcie tronem z pomocą sługi kirkora
4. torturowanie matki
5. zabicie matki .
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:41:07+02:00
1.Zabójstwo Aliny - z zazdrości o Kirkora
2.Zabójstwo Kirkora- ciągła walka między Balladyną a Kirkorem
3.Zabójstwo Gralona-, bo zaatakował Kostryna
4.Zabójstwo Grabca- ponieważ chciała przejąć Koronę
5.Zabójstwo Kostryna- by przejęć władzę
6.Zabójstwo Matki - wyparła się jej
7.Skazanie na śmierć samej siebie
4 4 4