Odpowiedzi

2009-11-01T12:52:27+01:00
2009-11-01T12:52:34+01:00
Spośród liczb:
a)1,3245
b)0,38(42)
c)pierwiastek z trzydziestu dwóch
d)dwie trzecie
e)pierwiastek z dwóch +1
f) liczba pi
g)dwadzieścia dwie siódme
niewymierne to {√32,√2+1,π}
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T12:54:26+01:00
A) jest wymierna, bo jest skonczona
b)jest wymierna bo jest okresowa
c)jest niewymierna
d)wymierna bo okresowa ---> 0,(6)
e)niewymierna
f)niewymierna
g)tez jest niewymierna bo nieskonczona ;) podziel sobie 22/7 i wychodzi ci nieskonczona ;)
2 1 2