Odpowiedzi

2010-03-30T14:48:04+02:00
Tego i tego dnia w szkole podstawowej w sieradzu odbędzie się się sadzenie drzew. będą to Lipy. urząd gminy i wspólna zbiórka pieniężna na festynie który był 13. 01 pomogła nam uzbierać wystarczającą ilość pieniędzy na posadzenie ponad 100 lip!! dziękujemy za datki .
2010-03-30T14:51:24+02:00
sadzimy drzewa dbamy o planete


na terenie naszej szkoły została zorganizowana akcja sadzenia drzew. grono uczestników było bardzo duże, widać że wielu osobą zależy na naszej planecie. dziękujemy wszystkim i mamy nadzieje że w przyszłym roku będzie nas więcej
redaktor...............
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:20:42+02:00
MIAŁAM TO I DOSTAŁAM 6 !Licze na najlepsze . Jako jedyna miałam dobrze z mojej kl.

Dnia 23.03.2010 roku odbyła się akcja pt : "Sadźmy lipy w pobliżu szkół". Akcja trwała od godziny 10 rano do godziny 16 po południu. W akcji brały udział nawet pierwszaki ! Każde dziecko miało możliwość zasadzenia trzy małe lipy. Wszyscy sadzili lipy w okół
Szkoły im. [tu wpisujesz patrona] w [miejscowość]. Już za kilka lat, w okół szkoły będzie dużo pięknych lip.
Redaktor Grażyna T.