Odpowiedzi

2010-03-30T14:49:30+02:00
½ = 1:2 = 0,5
¼ = 1:4 = 0,25
³/₄ = 3:4 = 0,75
2½ = 5:2 = 2,5
2¼ = 9:4 = 2,25
3³/₄ = 15/4 = 3,75
¹/₈ = 1:8 = 0,125
⅜ = 3:8 = 0,375
⁵/₈ = 5:8 = 0,625
⅞ = 7:8 = 0,875
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T14:50:27+02:00
1) 0,5
2) 0,25
3) 0,75
4) 2,5
5) 2,25
6) 3,75
7) 0,125
8) 0,375
9) 0,625
10) 0,875
2010-03-30T14:51:36+02:00
1/2=0,5
1/4=0,25
3/4=0,75
2½=2,5
2¼=2,25
3³/₄=3,75
¹/₈=0,125
⅜=0,375
⁵/₈=0,625
⅞=0,875