Odpowiedzi

2010-03-30T15:01:57+02:00
A)0,7
-0,3
-1/3
-3/8
b)-2,5
c)0,7
-0,3
d)-1,7
-0,3
-1/3
-1
-3/8
2010-03-30T15:03:26+02:00
Które z liczb: -2,5; 0,7; -1,7; -0,3; -1/3; -1; -3/8 są:
a) większe od -1=0,7; -0,3 -3/8
b) mniejsze od -2=-2,5
c) większe od -1/2=0,7; -0,3
d) większe od -1 3/4 i jednocześnie mniejsze od 0,25=-0,3; -1; -3/8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:05:32+02:00
A) większe od -1 : 0,7, -0,3, -1/3, -3/8
b) mniejsze od -2 : -2,5
c) większe od -1/2 :0,7 , -0,3, -1/3, -3/8
d) większe od -1 3/4 i jednocześnie mniejsze od 0,25 : -0,3; -1/3;-3/8