Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T15:05:45+02:00
Persefona-jej liczne potomstwo zabili z zemsty apollo i artemida
swojej córki szukała u hadesa
niobe-zeus zmienił ją w płaczącą skałę

LICZE NA NAJLEPSZĄ ODPOWIEDŹ!!
ODPOWIEDZIAŁAM NA NIĄ PIERWSZA..
5 3 5
2010-03-30T15:08:24+02:00
Persefona-swojej córki szukała u Hadesa.
Noibe-zabito 14-ścioro jej dzieci,została zamieniona w płaczącą skałę przez Zeusa.
2 3 2