Mam zadanie napisać referat (dla lubiących sport)
na jedną stronę A4 i napisać w nim jakie były konkurencje w Vancouver 2010 ile medalów zdobyli polacy i w czym i ich nazwiska itp. i jeszcze jakie kontynenty oznacza jakie kółko .xP.!
mam nadzieje ze komuś się nudzi i napisze :D
mam czas do 20:00 :DD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T15:14:20+02:00
Niedawno Igrzyska Olimpijskie w Vancouver, niestety dla miłośników sportów zimowych dobiegły końca.W historii polskiego sportu to dla Polaków i polskich kibiców najlepsze Igrzyska Olimpijskie, jakie moglibyśmy sobie wymarzyć.Do konkurencji, w których występowali polscy zawodnicy należały między innymi: bialthon, skoki narciarskie, biegi narciarskie., łyżwiarstwo.Dużym zaskoczeniem dla Polaków było złoto Justyny Kowalczyk.Justyna na tych igrzyskach zdobyła także dwa inne medale - srebrny i brązowy, ale ten który zdobyła był jej marzeniem, to ten złoty, najważniejszy.Nasz polski mistrz w skokach narciarskich - Adam Małysz zdobył 2 srebrne medale.Polskie panczenistki, specjalizujące się w łyżwiarstwie szybkim wygrały ze Stanami Zjednoczonymi, i zakfalifikowały się do zdobycia miejsca na podium.Luiza Złotkowska, Katarzyna Bachleda - Curuś i Katarzyna Woźniak zdobyły brązowy medal, a Polska niestety w tej dziedzinie nie zdobyła żadnym medali nigdy wcześniej.Dobrze wypadła też polska bialthonistka - Agnieszka Cyl, która miała 7 miejsce w biegach inwidualnych na 15 km.


Pisałam to sama, z głowy nie spisałam z netu.Oglądałam igrzyska i się na tym znam, dlatego liczę na naj :)

Pozdrawiam
2 3 2
2010-03-30T15:24:32+02:00
Nie umiem pisać referatów ale dam ci jakie to były dyscypliny, ile medali zdobyli Polacy i w czym, ich nazwiska i jakie kontynenty oznaczają kółka.

DYSCYPLINY:
- Biathlon,
- Kombinacja norweska,
- Biegi narciarskie,
- Narciarstwo dolne,
- Narciarstwo alpejskie,
- Skoki narciarskie.
- Łyżwiarstwo figurowe,
- Snowboard,
- Short track,
- Łyżwiarstwo szybkie,
- Saneczkarstwo,
- Bobsleje,
- Skeleton,
- Curling,
- Hokej na lodzie.


MEDALE I NAZWISKA:
razem 14 medali.
- dwa złote,
- sześć srebrnych,
- sześć brązowych.

złote (2):

- Wojciech Fortuna (skoki narciarskie) - Sapporo (1972), konkurs na dużej skoczni
- Justyna Kowalczyk (biegi narciarskie) - Vancouver (2010), bieg na 30 km techniką klasyczną

srebrne (6):

- Elwira Seroczyńska (łyżwiarstwo szybkie) - Squaw Valley (1960), 1500 m
- Adam Małysz (skoki narciarskie) - Salt Lake City (2002), konkurs na dużej - skoczni
- Adam Małysz (skoki narciarskie) - Vancouver (2010), konkurs na średniej skoczni
- Adam Małysz (skoki narciarskie) - Vancouver (2010), konkurs na dużej skoczni
- Tomasz Sikora (biathlon) - Turyn (2006), 15 km ze startu wspólnego
- Justyna Kowalczyk (biegi narciarskie) - Vancouver (2010), sprint na 1,4 km techniką klasyczną

brązowe (6):

- Franciszek Gąsienica Groń (kombinacja norweska) - Cortina d'Ampezzo (1956)
- Helena Pilejczyk (łyżwiarstwo szybkie) - Squaw Valley (1960), 1500 m
- Adam Małysz (skoki narciarskie) - Salt Lake City (2002), konkurs na średniej skoczni
- Justyna Kowalczyk (biegi narciarskie) - Turyn (2006), 30 km techniką dowolną ze startu wspólnego
- Justyna Kowalczyk (biegi narciarskie) - Vancouver (2010), bieg łączony 2x7,5 km techniką klasyczną i dowolną
- Katarzyna Bachleda-Curuś, Katarzyna Woźniak, Luiza Złotkowska (łyżwiarstwo szybkie) - Vancouver (2010), wyścig drużynowy na dochodzenie



KONTYNENTY:
niebieski - Europę,
żółty - Azję,
czarny - Afrykę,
zielony - Australię,
czerwony - Amerykę.







liczęę na NAJ.!!!


1 3 1