Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:08:59+02:00
1.Wstęp jakiś ( coś typu najtrudniej oceniać siebie, nie jest to łatwe. bo czasami można być subiektywnym)
2.Swój wygląd opisać.
3.Cechy chartakteru.
4.Coś co mnie wyróżnia.
5.CO lubię robić.
6.Zakończenie ( mam nadzieję, że byłam co do mojej osoby obiektywna, zresztą wiecie, jaka / jaki jestem)

I to każdy punkt od akapitu :P
11 3 11
2010-03-30T15:18:48+02:00
Przedstawienie, opis własnego życia, często w formie fabularnej literackiej albo filmowej
9 3 9