Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:06:52+02:00
Karać - czasownik
przebytym - przymiotnik
czworo - liczebnik
chodzenie - czasownik
idącemu - przymiotnik
jest zrobiony - przymiotnik
niech idzie - czasownik
przyjedźcie - czasownik
tego - przymiotnik
materiałów - rzeczownik
rozumieją - czasownik
byłby - czasownik
gorącym - przymiotnik
prażącym - przymiotnik
czerwieńszy - przymiotnik
2010-03-30T15:08:28+02:00
Czasowmik
przymiotnik
liczebnik
czsow. bezoklolicznikowy
imiesłów
czasownik
czasownik
czasownik
zaimek
rzeczownik
czasownik
zaimek
przymiotmik
przymiotnik
przymiotnik