Na skoczni narciarskiej typu K120 liczbę punktów za skok długości x metrów obliczaj się według wzoru:


liczba punktów = 60+( x-120) × 1,8

Ile punktów otrzymuje zawodnik za skoki długości 100m, 120m i 130,5?

Uwaga. Do punktów za długość skoku dolicza się także punkty za styl!


Z góry dzięki;)...Pomóżcie to na jutro;/

2

Odpowiedzi

2010-03-30T15:11:26+02:00
Liczba punktów = 60+( x-120) × 1,8
*-razy
60+100-120*1,8=40*1,8=72
60+120-120*1,8=60*1,8=108
60+130,5-120*1,8=70,5*1,8=126,9
Po doliczaj sobie ile chcesz punktów za styl. Ja nie doliczałem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:13:23+02:00
60+(100-120)x1,8 =
=60+(-20)x1,8=
=40x1,8=
=72 koniec



60+(120-120)x1,8=
60x1,8=
108 koniec


60+(130,5-120)x1,8=
60+10,5x1,8=
=126,9koniec