Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:18:15+02:00
Mścisław Roztropowicz -gitara klasyczna
Marcin Wyrostek-akordeon
Alain Marion-flet
Wayne Shorter-saksofon
Wojciech Kamiński-pianino
Dave Swarbick-skrzypce
2010-03-30T15:21:40+02:00
David Russell - Gitara Klasyczna
Mścisław Rostropowicz - Wiolonczela
Niccolo Paganini - Skrzypce
Jerzy Lalewicz- fortepian
wynton marsalis -trąbka
Jan Nepomucen Bobrowicz - wirtuoz gitary