Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T13:12:03+01:00
Podaj dwie liczby wymierne zawarte między liczbami:
a)405 kreska ułamkowa 803 i 451 kreska ułamkowa 803
)413 kreska ułamkowa 803 i 427 kreska ułamkowa 803
b)31 kreska ułamkowa 10000 i 32 kreska ułamkowa 10000
94 kreska ułamkowa 30000 i 95 kreska ułamkowa 30000
1 5 1
2009-11-01T13:14:33+01:00
Kreska ułamkowa = /
a) np.:410/803, 426/803
b)31/10000= 310/100000 32/10000=320/100000 czyli wynik to np.:312/100000, 318/100000