Odpowiedzi

2010-03-30T15:11:58+02:00
Adidasy, jeansy i sportowa bluza:)
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T15:11:58+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:16:20+02:00
Dzisiejsza młodzież ubiera się przede wszystkim wygodnie. Dziewczyny noszą zazwyczaj dżinsy (najlepiej rurki), t-shirt, a na niego bluza lub bluzka i do tego modne trampki. Chłopcy podobnie spodnie i bluzy najlepiej z kapturem. Młodzież podąża za modą :-)