Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:07:02+02:00
ZWIERZĘTA ZAMIESZKUJĄCE WYŻYNĘ ABISYŃSKĄ:
*pawian dżelada
*wilk abisyński
*żenata etiopska
*ślepiec afrykański
*koziorożec abisyński
*koziołek skalny
*góralek skalny

ZWIERZĘTA ZAMIESZKUJĄCE WYŻYNĘ KOLORADO:
panują tam surowe warunki także nie ma tam zbytnio zwierząt . Głównie są tam zwierzęta hodowane przez indian.Ewentualnie jakieś zwierzęta widłorogie,chrząszcze

ZWIERZĘTA ZAMIESZKUJĄCE WYŻYNĘ GUJAŃSKĄ :
*delfiny
*oceloty
*kajmany
*niedźwiedzie andyjskie
*oposy
*pekari

Pozdrawiam i proszę o naj ;)
21 3 21
2010-03-30T17:12:56+02:00
Wyżyna Abisyńska :
pawian — dżelada (Theropithecus gelada),
wilk abisyński (Canis simensis),
żeneta etiopska (Genetta abyssinica),
ślepiec afrykański (Tachyoryctes macrocephalus)
Inne zwierzęta górskie: koziorożec abisyński, koziołek skalny (Oreotragus oreotragus) i góralek skalny (Procavia).


Wyżyna gujańska:
niedźwiedzie andyjskie, oceloty, oposy, pekari, kajmany, w wodach przybrzeżnych delfiny

wyżynę kolorado
ogólnie hodowla bydła
8 3 8