Templariusze

Zbigniew Nienacki pt. Templariusze

1.Jak nazywa się okres historyczny, w którym miały miejsce wydarzenia opisane w tekście Zbigniewa Nienackiego pt. Templariusze.
2.Wymień 3 sposoby, dzięki którym templariusze zdobyli swoje bogactwa.
3.Czym, oprócz walki o Ziemię Świętą, zajmowali się templariusze? Odpowiedz w dwóch zdaniach.

Język polski dla klasy piątej szkoły podstawowej
Słowa na Start 5
Podręcznik do kształcenia literackiego i kulturowego wraz z ortografią
str.187-191

2

Odpowiedzi

2010-04-02T12:09:18+02:00
1. Średniowiecze (chyba) jesli o to chodzi
przykro mi, ale na resztę nie znam odpowiedzi :( Nie mogę Ci pomóc
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-02T12:35:06+02:00
1.średniowiecze
2.atak na królestwo jerozolimskie
3.bronili królestwa
19 4 19