Odpowiedzi

2010-03-30T15:25:25+02:00
A = 20 m = 200 dm
b = 15 m = 150 dm
h = ?

V = 750.000 l = 750.000 dm³
V = a*b*h = 750.000 dm³
200 dm *150 dm *h = 750.000 dm³
30.000 dm² *h = 750.000 dm³
h = 750.000 dm³ : 30.000 dm²
h = 25 dm
h = 250 cm

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:27:19+02:00
V=Pp*h
Pp=a*b
a=20m=200dm
b=15m=150dm
Pp=200dm*150dm
Pp=30 000dm²
h=?
V=750 000l=750 000dm³

750 000dm³=30 000dm²*h
30 000dm²h=750 000dm³/:30 000
h=25dm
odp.wysokość wynosi 25dm(2,5m)