Napisz informacje składającą się z dziesięciu zdań dla odwiedzających Polskę. Wybierz jeden z tematów poniżej.

-Zakupy w mojej miejscowości.
-Dziesięć najlepszych miejsc do odwiedzenia w Polsce.
-Rozrywki dostępne w Polsce w zimie lub w lecie.

Na 31 marca ; )

2

Odpowiedzi

2010-03-30T15:29:52+02:00
Dziesięć najlepszych miejsc do odwiedzenia w Polsce;
1.Sukiennice,
2.Stare miasto w Warszawie
3.Czarnolas
5.Toruń
6.Poznań
7.Wrocław
8.Morze Bałtyckie
9.Sandomierz
10.Mazury
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:34:30+02:00
Expensive tourists!
We be glad very, that you have visited our country. We suggest entertainment creation which possible cultivate in given season of the year.
WINTER -
- lugeing -
skiing alpine -
snowboard on ice-cream
- hockey

SUMMER
- riding
-surfing
- swimming
2 3 2