Odpowiedzi

2010-03-30T16:02:51+02:00
1. Miasto w którym są góry świętokrzyskie to...(Kielce)
2. Stolica województwa podkarpackiego jest...(Rzeszów)
3. Nizina, która znajduje się woj. mazowieckim to...(mazowiecka)
4. Jest woj. wielkopolskie i nizina .....(wielkopolska)
5. Jest miasto Śląsk i nizina ...(śląska)
6. Wyżyna, która znajduje się w Kielcach to...(Kielecka)
7. Wyżyna Krakowsko-......(Częstochowska)
8. Jest miasto Lublin i wyżyna... (lubelska)
9. Jedno największe miasto w Polsce to... (Warszawa)
10. Województwo opolskie,a miasto...(Opole)
11. Miasto Łódź, a województwo ...(łódzkie)
12. Województwo podlaskie i nizina... (podlaska)
13. Stolica województwa pomorskiego to... (Gdańsk)
14. Miasto, w którym wypieka się pierniki to ...(Toruń)


Chcę najjj, jeśli tak uważasz:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T16:42:09+02:00
1. Najcieplejsza nizina Polski- Nizina Śląska
2. W Trójmieście największe miasto- Gdańsk
3. Na tej wyżynie jest Maczuga Herkulesa- Wyżyna Kielecka
4. W tej nizinie uchodzi Narew- Nizina Mazowiecka
5. Największe miasto Śląska- Katowice
6. Stolica najmniejszego województwa- Opole
7. Nizina najmniej lesista- Nizina Wielkopolska
8. Kopalnie znajdują się na ...- Wyżyna Śląska
9. Najzimniejszy teren Polski- Nizina Podlaska
10. Graniczy od zachodu z Wyżyną Kielecką, z południa z Roztoczem, od wschodu z Ukrainą- Wyżyna Lubelska
11. Stolica województwa mazowieckiego- Warszawa
12. Nad morzem pas- Pobrzeża
13. W nim urodził się Kopernik- Toruń
14. Miasto na Warmii- Olsztyn
15. Miasto koło ujścia Odry- Szczecin

myślę że pomogłem
liczę na naj
2 1 2