Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T15:41:37+02:00
Ja bym to tak rozumiała:

Nasze życie, to wszystko co robimy.To nasz świat.A więc jeżeli ludzie nie będą mieli chęci i przyjemności z życia, wszystko będzie bez sensu.

Ale można to różnie rozumieć :)
2010-03-30T15:46:02+02:00
Marne życie - to znaczy że komuś nie udało się dojsc do swojego celu i że on nie ma nadziei na dalsze życie , myśli że cały świat się zawalił.
marny świat - świat szary,ponury,brak w nim radości,szczerości i tego co najpiękniejsze miłości; to znaczenie mówi nam że coś się nie udało i świat przez to traci coś ważnego ; ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:15:20+02:00
Marne życie- niedostatnie, ubogie, nędzne,
marny świat- to samo ;)