Odpowiedzi

2010-03-30T15:50:46+02:00
P=56
a=8
b=?
P=a*b
56=8*b /:8
b=7
Ob=2a+2b=2*8+2*7=16+14=30
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:50:49+02:00
P = a * b
a = P : b
a = 56 : 8
a = 7cm

Ob = 2a + 2b
Ob = 2 * 7 + 2 * 8
Ob = 30cm.

odp. szukany obwód to 30cm.

pozdrawiam ; )
4 4 4
2010-03-30T15:53:12+02:00
P = 56 cm2
P = a*b
56 = 8*b
56:8 = b
7 = b

Ob = 2a+2b
Ob = 2*8 + 2*7 = 16+14 = 30 cm

Odp. Obwód wynosi 30 cm.
3 4 3