Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-01T14:45:00+01:00
Ładunek ukryty w asfalcie - dwóch Polaków zginęło w Afganistanie

Dwóch polskich żołnierzy zginęło w Afganistanie - poinformowało dowództwo Polskiego Kontyngentu Wojskowego. Czterech jest rannych, w tym jeden ciężko.


Udaremniono porwanie samolotu. Cel: Jerozolima
Ochrona, obecna na pokładzie, udaremniła porwanie samolotu linii Egypt Air, lecącego ze Stambułu do Kairu.
Jak informuje agencja Associated Press, powołując się na anonimowego przedstawiciela egipskich służb bezpieczeństwa, ochroniarze obezwładnili Sudańczyka, który zagroził załodze nożem (ze sztućców podanych do posiłku) i żądał skierowania samolotu do Jerozolimy.

Samolot kontynuuje lot do Kairu. Nikt nie odniósł obrażeń.

Pierwsza śmiertelna ofiara grypy A/H1N1
W Turcji odnotowano pierwszą śmiertelną ofiarę grypy A/H1N1 - poinformował w sobotę tamtejszy resort zdrowia.
Zmarła 29-letnia osoba (nie podano płci), a bezpośrednią przyczyną jej zgonu była ostra niewydolność oddechowa.

Terapii przeciw nowej grypie poddawanych jest obecnie w Turcji ok. 960 osób.

15 osób zginęło w kolizji pociągów pasażerskich
Co najmniej 15 osób zginęło w sobotę, gdy na przedmieściach Kairu jeden pociąg pasażerski najechał na drugi - poinformowała egipska policja. Co najmniej 24 osoby zostały ranne.
Ratownicy przypuszczają, że we wrakach pociągów może być więcej ofiar. Jeden z pociągów przewrócił się w wyniku kolizji.

Pociąg, który spowodował kolizję, jechał z Kairu do miasta Asjut w środkowym Egipcie. Drugi z uczestniczących w kolizji pociągów jechał z prowincji Giza do oazy Fajum - podała egipska agencja prasowa MENA.

W Egipcie co roku dochodzi do kilku - kilkunastu wypadków kolejowych z ofiarami śmiertelnymi. Zwykle przyczyną jest zły stan techniczny pociągów.

Wraca sprawa katastrofy śmigłowca z premierem

14 października Wojskowy Sąd Okręgowy w Warszawie wznowi po dłuższej przerwie proces ppłk. Marka Miłosza, oskarżonego o spowodowanie katastrofy śmigłowca, który rozbił się w 2003 r. z ówczesnym premierem Leszkiem Millerem na pokładzie.
Sąd w końcu otrzymał zamówioną jeszcze w 2008 r. opinię biegłych odnośnie tego, czy resztki rozbitej maszyny mogą wskazać przyczynę awarii. - Ocena tej opinii to ostatnia zaplanowana na obecnym etapie czynność w procesie - powiedział rzecznik sądu ppłk Rafał Korkus.

W maju 2008 r. Wojskowy Sąd Okręgowy przychylił się do wniosku obrony pilota o powołanie nowych biegłych. W 2004 r. prokuratura uznała, że wrak nie jest dowodem rzeczowym, a części maszyny przekazano różnym instytucjom.

Udaremniono start samolotu z pijanym pilotem
Personel portu lotniczego we Frankfurcie nad Menem udaremnił w sobotę start rosyjskiego samolotu pasażerskiego, którego 49-letni pilot miał 0,5 promila alkoholu we krwi - poinformowała w niedzielę niemiecka policja.
Interwencję podjęto po spostrzeżeniu w trakcie osobistej kontroli, że pilot wydziela wyraźny zapach świadczący o spożyciu napoju wyskokowego. Wszczęto wobec niego postępowanie karne pod zarzutem spowodowania zagrożenia w ruchu powietrznym, musiał też wpłacić kaucję tysiąca euro.

Należąca do rosyjskiego towarzystwa S7 Airlines maszyna odleciała z Frankfurtu do Moskwy z godzinnym opóźnieniem, z zastępczym pilotem za sterami.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:16:17+01:00
Ze swiata 31 pazdziernik
-na Bialorusi zanotowano wzrost ludzi chorych na zapalenie górnych dród oddechowych;
- na Ukrainie opanuje grypa typu A/H1N1
30 pazdziernik
- sad odrzucil drugi wniosek Romana Polanskiego o wypuszczenie go za kaucja
-kobieta w Sacramento wypila 7 litrow wody i zmarla,sad przyznal rodzinie tej kobiety 16 mln dolarow
z kraju 31pazdziernik
- zagina polski helikopter strazy granicznej
30 pazdziernik
- Polska zbiera lekarstwa i maseczki dla miszkancow Lwowa
- gdyby od polakow zalezalo kto bedzie prezydentem Unii Europejskiej to zostal by nia Angela Merkel
-Zbigniew Ziobro musi przeprosic kardiochirurga Miroslawa Garlickiego.
Gmina Myslowice
- szkola podstwowa nr 1 im. Heleny i Ignacego Filkow obchodzi 35 lecie istnienia
- myslowickie centrum zdrowia przystapilo do programu "Szpital bez bolu"
-w kopalni Myslowice - Wesola 5 pazdziernika zmarl 28 letni gornik jest to juz 34 ofiar wypadkow na kopalniach w tym roku.
Mam nadzieje ze dobrze to zrobilam.