Uzupełnij tekst :
W dniu 1 września 1939 r. Polska zaatakowana przez ...... ,któzy zajęli ..... część naszego państwa. 17 wsześnia 1939 r. do agresji przeciwko Polsce przyłączył się ...... ....... . Jego wojska zajęły ...... ziemie Rzeczpospolitej.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T15:56:38+02:00
1.IIIRzeszę niemiecką 2.zachodnią 3.Związek radziecki 4.Wschodnie
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T15:59:22+02:00
W dniu 1 września 1939 r. Polska zaatakowana przez Niemców ,któzy zajęli Południową część naszego państwa. 17 wsześnia 1939 r. do agresji przeciwko Polsce przyłączyły się sojusznicy Niemców . Jego wojska zajęły Westerplatte i ziemie Rzeczpospolitej.
2010-03-30T16:38:47+02:00
W dniu 1 września 1939 r. Polska zaatakowana przez ...Niemców... ,któzy zajęli ...Północną część.. część naszego państwa. 17 wsześnia 1939 r. do agresji przeciwko Polsce przyłączył się ...ZSRR... . Jego wojska zajęły ...wschodnie ... ziemie Rzeczpospolitej.