Korzystaj z informacji , rozwiąż zadania 9-12.

Cztery wiewiórki rozmawiały o swoich zapasach na zimę.
Pierwsza wiewiórka :Ja mam 3/4 kg orzechów.
Druga wiewiórka :A ja mam o 1 1/4 kg więcej .
Trzecia wiewiórka : Widzę że was pokonałam , bo mam dwa razy więcej niż wy obydwie razem .
Czwarta wiewiórka pilnie liczyła i dodawała : Ja zebrałam o 2 2/4 kg mniej niż
trzecia wiewiórka.

zad.9 Druga wiewiórka zebrała orzechów :
A. 3kg B.2kg C1 3/4 kg D. tyle samo co pierwsza


zad.10 Orzechowe zbiory trzeciej wiewiórki to:
A.1 2/4kg B.3 kg C.2 2/4 kg D. 5 2/4 kg


zad.11 Największe zbiory orzechów miała wiewiórka :
A.1 B.2 C.3 D.4


zad.12 Ile kg orzechów zebrałyrazem wszystkie wiewiórki?

3

Odpowiedzi

2010-03-30T16:00:43+02:00
Zad9
2kg
zad 10
4kg
zad 11
3
zad 12
3,5kg:)
2010-03-30T16:01:18+02:00
9:b
10:d
11:c
12:10,75kg
Odp dobre ale szkoda że bez działań w mojej skl trzeba z działaniami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:02:18+02:00
Zad.9 Odp.B

Zad.10 Odp. D

Zad. 11 C

Zad. 12
równo 14


Mam nadzieję że pomogłem :D

Pozdrawiam
ЖИЗ

5 4 5