Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T21:02:35+02:00
H- wysokość stożka
r- promień stożka

h2/kwadrat/=122/ostatnia liczba to kwadrat/-32/druga liczba to kwadrat/
h2=144-9
h2=√135
h2=3√15 cm

Pp=πr2/kwadrat/
Pp=32/kwadrat/π
Pp=9πcm2/kwadratowego/

√15 to około 3.87
π to około 3.14

V=1/3/jedna trecia/Pp*h
V=1/3 9πcm2* 3√15cm
V=9,42cm2*11,62cm
V= 109,3662 cm3/sześćciennego/


109,3662 cm3/sześćciennego/*100/liczba rożków/=10936,62 cm3=około 10,9dm3
1 5 1
2010-04-01T21:30:28+02:00
Rozwiązanie w załączniku
masy potrzeba tyle ile jes objętość stu wafli