Odpowiedzi

2010-03-30T16:03:57+02:00
W moim ogrodzie znajduje się wile zielonych drzew i krzewów.Jest tam również mnóstwo kolorowych kwiatów. Pod płotem rośnie kilkanaście tulipanów . Niewiele jest drzew iglastych. Mój ogród na wiosnę jest bardzo ładny i kolorowy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:07:17+02:00
Mój wiosenny ogródek jest mały, ale bardzo piekny.
jest tu mnóstwo kwiatów. kilkanaście gatunków między innymi: róze, tulipany, konwalie, pelargonie i wiele innych. jest tu miejsce na mały skalniaczek złozony z kilku niewielkich kamieni. w moim cudownym ogródku dużo barw. jest on wesły i kolorowy. w ogródku stoi malutki przepiekny krasnoludek.
Bardzo lubie przebywać w moim ogródku, podlewajac kwiaty wyciszam się i zapominam o całym swiecie.


mam nadzieję że dostane NAJ! bo sama pisałam ten opis :) buziaki