Odpowiedzi

2010-03-30T16:03:26+02:00
Te prawa sa przyrodzone i niezbywalne, gdyz kazdy nowo narodzony czlowiek je otrzymuje i nie moze sie ich pozbyc, przekazac komus innemu czy ktos nie moze ich zagarnac. Te prawa sa dla wszystkich takie same - czy dla Murzyna, Azjaty, kobiety, mezczyzny czy dziecka.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:04:57+02:00
"Prawa oraz wolności człowieka są przyrodzone i niezbywalne " jarozumiem to tak,ze człowiek rodząc sie człowiekiem posiada swoje prawa ,ktorych nikt ani nic nie moze mu ich zabrać,ponieważ wynikają z jego istnienia!i co by sie nie stało to,to BYCIE CZŁOWIEKIEM daje mu prawo do wolności i zycia w spoleczeństwie!
1 5 1