Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T22:06:41+02:00
Punkt S(1,b) jest środkiem odcinka o końcach A(a,2) i B(b,2+a).
Oblicz a i b.
1=1/2(a+b)
b=1/2(2+2+a)
mamy do rozwiązania układ równań
1=1/2a+1/2b
b=2+1/2a /(-1)
1=1/2a+1/2b
2=-1/2a+b
3=3/2b
b=3X2/3
b=2
2=-1/2a+2 a=0
2010-03-30T22:50:14+02:00
1= (a+b)/ 2 /*2
2= a+b

b= (2+ 2+a)/ 2 /*2
2b= 2+2+a
2b= 4+b /-4
2b-4= a

UKŁAD RÓWNAŃ:
2= a+b
2= 2b-4 +b
UKŁAD:
2= a+b
2= 3b-4 /+4
UKŁAD:
2= a+b
6= 3b //3

b=2
2=a+2 /-2
a=0