Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T16:20:44+02:00
(b)
Drogi dyrektorze!
W dniu 1 kwietnia 2010 mam zaszczyt zaprosić Pana na uroczystą imprezę, na której będzie prowadzona inscenizacja książki "Zemsta". Impreza odbędzie się o godzinie 15:00 na sali gimnastycznej.

(a)
Ogłoszenie
W dniu 1 kwietnia 2010 roku odbędzie się inscenizacja ksiązki "Zemsta" na szkolnej sali gimnastycznej. Godzina 10:00. Obecność obowiązkowa.
Zaprasza Organizator.

(c)
Chciałbyś ujrzeć niesamowite widowisko? Przeżyć to co przeżyli bohaterowie książki "Zemsta" Jeśli tak to dobrze trawiłeś. Już jutro odbędzie się niesamowite widowisko na które zapraszam Ciebie. Nie zapomnij się zapisać. Telefon 605402105
2 5 2
2010-03-30T16:24:08+02:00
Ogłoszenie
Dnia 1.04.2010 roku o godzinie 12⁰⁰ w auli Gimnazjum nr 1 w Warszawie odbędzie się inscenizacja "Zemsty" Aleksandra Fredry przygotowana przez uczniów klasy IIa. Wstęp bezpłatny.

Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy Pana na przygotowaną przez nas inscenizację "Zemsty" Aleksandra Fredry, która odbędzie się w auli naszej szkoły dnia 1.04.2010 roku o godzinie 12⁰⁰.
Z poważaniem
Uczniowie klasy IIa

Reklama
Przyjdź na inscenizację "Zemsty" Aleksandra Fredry! Nie pożałujesz. Będzie to dawka dobrego śmiechu całkowicie za darmo! Przedstawienie przygotowane przez uczniów z poczuciem humoru odbędzie się 1 kwietnia 2010 roku o godzinie 12⁰⁰ w auli Gimnazjum nr 1. Obecność obowiązkowa! :)
2 5 2
2010-03-30T16:26:28+02:00
A)
Dnia 1 kwietnia 2010 roku o godzinie 15 na sali gimnastycznej odbędzie się inscenizacja "Zemsty", którą przygotowywała klasa VI . Chętnych serdecznie zapraszamy na to przedstawianie.
Klasa VI
b)
Drogi Dyrektorze
Klasa VI przygotowała inscenizacje "Zemsty". Z tej okazji serdecznie Pana zapraszamy na to przedstawianie. Odbędzie się ono 1 kwietnia 2010 roku o godzinie 15 na sali gimnastycznej. Liczymy, że zaszczycie nas Pan swoją obecnością.
Klasa VI

c)
UWAGA
Klasa VI serdecznie zaprasza wszystkich chętnych na inscenizację "Zemsty", która odbędzie się 1 kwietnia 2010 roku o godzinie 15 na sali gimnastycznej.
Zachęcamy również leniuszków, którzy nie czytali tego dzieła, dzięki tej inscenizacji dowiecie się więcej o tej książce, niż mówi podręcznik do j. polskiego ;). Liczymy, że przyjdzie was jak najwięcej !
Klasa VI
1 5 1