Odpowiedzi

2009-11-01T14:09:06+01:00

Droga ..... !

Co tam u ciebie słychać ? Przepraszam, że tak długo do ciebie nie pisałam .
Właśnie jestem na koloniach nad morzem w Kołobrzegu. Pokoje mamy bardzo ładne. Codziennie chodzimy nad morze ,nad którym opalamy się, kąpiemy lub gramy w siatkówkę. Jest cudownie.
Tęsknie trochę za rodzinką i za tobą , ale przecież niedługo się z wami spotkam .
Pozdrawiam .....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T14:09:35+01:00
Hej.
Dawno się nie odzywałam, ale jestem teraz z rodziną nad morzem. Mam Ci dużo do opowiedzenia. Nie wiem od czego zacząć.
Codziennie rano wstaje o 7.30 i idę na śniadanie do restauracji w hotelu. Każdy mój dzień wygląda inaczej. Mam wiele atrakcji. Na przykład ostatnio mieliśmy rejs statkiem po morzu. Było cudownie. Gdy tylko jest pogoda idę pływać w morzu. Poznałam tu wiele ciekawych ludzi. A najbardziej zaprzyjaźniłam się z Pawłem, który zaprosił mnie dziś na spacer. Zwiedziłam dużo zabytków w Gdańsku. I zrobiłam wiele ciekawych zdjęć. Pokaże Ci je jak wrócę. To chyba na tyle. ; ) Co słychać u Ciebie? Bardzo tęsknię.
Pozdrawiam.
xxxxxx