Odpowiedzi

2010-03-30T16:18:54+02:00
W organizmie ludzkim może żerować tylko jeden tasiemiec. ... przyczepiony do skóry żywiciela pobiera z organizmu substancje odżywcze niezbędne mu do życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:19:22+02:00
-narządy czepne (haczyki, przyssawki)

-kształt ciała (spłaszczony,wydłużony)

- oddychanie beztlenowe

- duża ilość składanych jaj, (większa prawdopodobność przeżycia jaj do ostatniego stadium rozwojowego)

-obojnak, możliwość samozapłodnienia

- oskórek, chroniący przed sokami trawiennymi

- brak układu pokarmowego
- czlonowata budowa ciala;
- brak narządów zmyslu;
- rozwój zlożony z kilkoma żywicielami.