Odpowiedzi

2010-03-30T16:26:21+02:00
-Hej
-No cześć
-Skąd jesteś ?
-Przyjechałem z Warszawy ,obco się czuję tutaj
-Chcesz to mogę Cie oprowadzić po szkole i zapoznać z moimi znajomymi
-Bardzo chętnie
-Spotakjmy się dziś pod OCK o 18.00
-No okej,do zobaczenia
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:31:30+02:00
Ja: Cześć! mam na imię (tu swoje imię) a ty?
on: Ja mam na imię (tu jakieś imię)
ja:miło cię poznać. A skąd jesteś? bo ja z tąd.
on: Jestem z (miejscowość) ale przeprowadziłem się i teraz mieszkam tutaj.
ja: Aha. Wiesz długo juz chodzę do tej szkoły i znam ją na pamięć. Jeśli chcesz to cię mogę oprowadzić i pokazać co nieco.
on: Jakbyś mogła to proszę bo dopiero pierwszy raz tu jestem.
ja: Dobrze. Ale najpierw zapoznam cię z naszą klasą ok?
on: No już myślałem że będę musiał sam iść się z nimi zapoznać, bo jakoś dziwnie na mnie każdy patrzy.
ja: Bo jesteś nowy ale już niedługo będzie wszystko normalnie. To chodźmy już.
on: Ok. chodź.
22 4 22
2010-03-30T16:34:47+02:00
- Hej ! Jesteś nowy ? - Zapytałam nowego chłopca .
- Tak , szukam klasy od geografii - zmieszał się .
- Chodź za mną , pokażę ci - powiedziałam - skąd jesteś ?
- Urodziłem się tutaj , ale mieszkałem w Warszawie .
- Aha - spojrzałam na niego i spuściłam głowę - co lubisz robić ?
- Grać w piłkę nożną ! Moim ulubionym piłkarzem jest Messi ( nie znam innego ) XD
- Moim też , kocham ten sport ! O ! Tutaj jest klasa od geografii .
- Dziękuje , musimy się spotkać i pograć - odrzekł .
- Jutro pożyczę ci Fifę 09 , pa - pożegnałam go .
- Okej , do jutra .
7 3 7