Na podstawie "Niemcy" (fragment akt 1) Leona Kruczkowskiego napisz harakterysytykę Williego Sonnenbrucha....

trzymając sie planu charakterystyki ( 1.przedstawienie postaci 2. cechy charakteru, usposobienia, umysłu , stosunek do innych 3. Własna ocena postaci


pomóżcie plizz..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T14:19:09+01:00
Wilii jest Niemcem i podporucznikiem. Ma ok. 30 lat. Posiada wykształcenie średnie(2 lata był studentem historii sztuki). Jest on człowiekiem, który lubi jasne sytuacje. Nie lubi żartów na temat swojej matki. Nigdy nie chciał jej zawieść. Bardzo kochał swą kochankę Marikę. Ulegał jej. Zawsze o niej pamiętał. Z każdej podróży przywoził jej upominek. Mężczyzna ten jest służbowy wobec pani Soerensen. Potraktował ją jako osobę gorszą. Był cynikiem, materialistą, kłamcą, człowiekiem chłodnym, przebiegłym, konkretnym. Według mnie Willi był człowiekiem, z którym nie mogłabym się porozumieć ze względu na jego cechy charakteru.
8 4 8
2009-11-01T15:31:30+01:00
Willi Sonenbruch był Niemcem, podporucznikiem w SS. Pochodził z Getyngi. Studiował dwa lata historię sztuki. Miał narzeczoną Marikę. Mieszkał w okupowanej Norwegii.
6 3 6