Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:32:51+02:00
Ancient- enczent
circle- syrkyl
built- belt
others- aders
100 km- łan handred kejem
750000-sewen handred tausend
visitors-wizyrołs
autumn-orem
appear-apijer
train-trłejn
journey-dzorni
miles-mails
station-stejszyn
Pozdrawiam i na przyszłość http://translate.google.pl/#pl|en| i tam jak wpisujesz jakieś słowo to obok wyskakuje ci tłumaczenie i masz taki głośniczek to tam naciskasz i ci taka pani wszystko mówi. : )
2 1 2
2010-03-30T17:00:51+02:00
Ancient - asjent
circle - cirkul
built - build
others- oders
100 km - łan handret km
750000 - seven handred tałzent
visitors - wizitor
autumn - ałten
appear - aper
train - trejn
journey - jołnrej
miles - mils
station - stejszyn
2 1 2