Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T16:28:40+02:00
W dniu imienin pragnę Ci wręczyć ten skromny upominek w postaci kwiatka. Jednakże chciałbym Cię bardzo pozdrowić i życzyć dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności i spełnienia marzeń.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:30:23+02:00
Kochana siostro;)
Dziekuje Ci za wszystkie dni spedzone wraz z Toba...Za milosc i to ze zawsze mimo wszystko mi pomagasz.
Zycze Ci duzo usmiechu na twarzy,lez tylko ze szczescia.
Pieknego slonca co dzien i bezchmurnego nieba.
Zebys nigdy nie zbaldzila na swojej wlasnej drodze zycia....
Wszystkiego Najlepszego siostrzyczko;)
4 5 4
2010-03-30T16:31:31+02:00
Kochana siostrzyczko.
W dniu Twojego święta pragnę złożyć Ci serdeczne życzenia.
Dużo, dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechu, aby każdy dzień dla Ciebie był piękny i przynosił Ci zawsze dużo radość i wspaniałych wrażeń.
3 4 3