Odpowiedzi

2010-03-30T16:33:58+02:00
OGŁOSZENIE!!!
Dnia 10.04.2010 r. o godzinie 14.20 odbędzie się spektakl teatralny pt.:"Zemsta" Aleksandra Fredrego. Do obejrzenia zaprasza szkolne kółko teatralne wraz z opiekunem grupy.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:36:45+02:00
OGŁOSZENIE !
Dnia 10 kwietnia br o godzinie 10.30 w szkole ( napisz nazwę swojej szkoły i miejscowość , w której się znajduje !! ) odbędzie się inscenizacja ,, Zemsty '' Fredry , którą przygotowali uczniowie z kółka teatralnego. Zapraszamy zainteresowanych !
( podpis prawy dolny róg , np Przewodnicząca Samorządu Uczniowskiego ...... imię i nazwisko - twoje ;) )

Licze na naj ^^
2 2 2
2010-03-30T16:48:35+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy na inscenizację Fredry pt.ZEMSTA. Odbędzie się ona 27 kwietnia o godz.17.00 w kępińskim kinie Sokolnia. Po spektaklu każdy będzie mógł nabyc scenariusz oraz zdjęcie z autografami aktorów
Szkolne Kółko Teatralne
2 4 2