Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:44:22+02:00
Pierwsze będzie v=0,025km/s
drugie v=0,009 km/s
trzecie v= 9m/s
czwarte v= 7,8 m/s
piąte v= 26,2 km/h
szóste v=2630m/h
poniewaz wszystko musisz zamienić na m/s a oblicza się to np. gdy masz
26,2km/h = 26,2 razy 1000/3600 dlatego że 1000m to kilometr a 3600s to godzina
2010-03-30T16:45:05+02:00
V=0,025km/s
v=0,009 km/s
v= 9m/s
v= 7,8 m/s
v= 26,2 km/h
v=2630m/h