Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T16:39:52+02:00
Razem--- 4,5
0,8--- tyle pożyczyłeś Tomkowi na paczka
0,2 -- tyle wam zabrakło

4,5-0,8=3,7
3,7 + 0,2= 3,9 ---- tyle byś zapłacił za za trzy paczki

3,9:3= 1,3 ----- to tyle jedna paczka

tak mi sie zdaje.
5 4 5
2010-03-30T16:43:16+02:00
X-cena dropsa
3x=4,50-0,8+0,2
3x=3,9
x=1,30

spr
pozyczylem Tomkowi 80 gr
4,50-0,80=3,70

3*1,30=3,90
3,90-3,70=0,20-zabraklo 20 gr
3 3 3
2010-03-30T17:28:35+02:00
X- cena paczki dropsów

2x+ 0,80+x-0,2=4,50
2x+x=4,50-0,80+0,2
3x=3,90/3
x=1.30

Odp: Paczka dropsów kosztuje 1,30 zł.
7 4 7