Odpowiedzi

2010-03-30T16:42:18+02:00
Gdy ktoś przyjmuje się do pracy
Osobom wyjeżdżającym za granicę np na wycieczkę
Pozwala np.zrobić zakupy
Instrukcja obługi w innym języku
menu w telefonie
poznawanie kultur innych krajów
możemy porozmawiać z ludźmi z innych krajów
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:45:12+02:00
1. ponieważ jeżeli wyjeżdżamy za granicę są nam bardzo przydatne bo może się dogadać z innymi
2.bo teraz bardzo jest potrzebny obcy język do pracy
3.ponieważ w instrukcjach nie których rzeczy nie ma języka swojego tylko obce
4.jeżeli kupujemy zabawkę mówiącom może ona mówic po innym języku
5. tak dla siebie żeby być mądrzejszym
więcej nie wiem
2 3 2
2010-03-30T16:47:10+02:00
1. łatwiej zdobyć pracę
2. gdy jesteś na zagranicznej wycieczce możesz bez problemu się porozumieć
3. na przykład- język angielski jest językiem międzynarodowym i warto go znać
4. poznanie innej kultury
5. łatwiej nawiązać kontakty
6. Badania genealogiczne- często zdarza się że nasi przodkowie pochodzą z innych krajów i mówią w innym języku niż my
7. często dobre programy komputerowe są w innym języku
8. postawienie sobie wyzwania

licze na naj :)
1 5 1