Odpowiedzi

2010-03-30T16:47:05+02:00
Jak jest x2 to x do potegi drugiej
a) 6(x-4) - 2= 6x-24
b) 2(x+1) - 3 (x-1)=2x+2-3x+3=-x+5
c)-3(y-2) +4(y+2)=-3y+6+4y+8=y+14
d) 5(x-y-1) + 4(y+2)=5x-5y-5+4y+8=5x-y+3
e)2(3a+b) -2(a-b)=6a+2b-2a+2b=4a+4b
f) jedna druga (4x-4) -2x=2x-2-2x=-2
g)x(x-1) -3(x do potegi drugiej -x)=x2-x-3x2-x=-2x2-2x
h) 5a(a-3) - 3) - 3a(a-5)=5a2-15a-15a-3a2+15=2a2-30a+15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:52:58+02:00
A) 6(x-4)-2 = 6x-24-2 = 6x-26
b) 2(x+1)-3(x-1) = 2x+2-3x+3 = 5-x
c) -3(y-2)+4(y+2) = -3y+6+4y+8 = y+4
d) 5(x-y-1)+4(y+2) = 5x-5y-5+4y+8 = 5x-y+3
e) 2(3a+b)-2(a-b) = 6a+2b-2a+2b = 4a+4b
f) 0,5(4x-4)-2x = 2x-2-2x = -2
g) x(x-1)-3(x²-x) = x²-x-3x²+3x = 2x-2x²
h) 5a(a-3)-3-3a(a-5) = 5a²-15a-3-3a²+15a = 2a²-3