Odpowiedzi

2010-03-30T16:41:59+02:00
1.Tworzenie rezerwatów dla Ptaków .
2.Mówienie o ochornie ptaków z Telewizji i radiu
3.Tworzenie organizajii zajmującymi się ,by taką ochroną/
1 3 1
2010-03-30T16:43:21+02:00
*zakładanie parków narodowych i rezerwatów przyrody
*kontrolowanie aktualnej liczby danego ptactwa i wrazie potrzeby wzięcie dany gatunek pod ochronę
*zmniejszenie kłusownictwa
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:44:28+02:00
1. budowanie specjalnych miejsc do ich życia (duże obszary, coś w rodzaju rezerwatów)
2. tworzenie organizacji o takiej tematyce
3. Budowanie karmików - karmienie odpowiednim jedzeniem
4. zakaz zabijania
5. udzielanie pomocy, np. w razie urazu - złamane skrzydło,itd.
6. nie niszczyć ich gniazd
7. http://zadane.pl/zadanie/464596


2 5 2