Odpowiedzi

2010-03-30T16:45:53+02:00
Na skutek szybkiego rozkładu materii organicznej roślinność jest gęsta i bujna.
bananowce
palmy
kakaowce
paprocie drzewiaste
mahoniowce

filodendrony
wanilia
liany
2010-03-30T16:46:01+02:00
* bananowce
* palmy
* kakaowce
* paprocie drzewiaste
* mahoniowce
* filodendrony
* wanilia
* liany
*figowce
*epifity
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:46:38+02:00
Drzewa :
bananowce
palmy
kakaowce
paprocie drzewiaste
mahoniowce
hebanowce
pnącza:
filodendrony
wanilia
liany
epifity:
mchy
paprocie
storczyki(orchidee)
Na gruntach leżą gnijące szczątki roślin

Spoko dostałam z tego 5 także mam napewno dobrze :P:P
licze na naj odpowiedź :):)
3 5 3