Odpowiedzi

2010-03-30T16:50:51+02:00
Al2O3 = 2 * 27u + 3 * 16u = 102 u

102 u --- 100%
54 u - x
x = 52,9 % glin

102 u ---- 100%
48 u ---- x
x = 47,1 % - tlen
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T16:52:49+02:00
Tlenek glinu - Al2O3
masa czateczkowa- 2* 27u + 3 * 16u = 102 u



102 u ---- 100%
48 u ---- x
x = 47,1 % - [ tlen ]



102 u --- 100%
54 u - x
x = 52,9 % [glin]


:icze na naj ;DD