Ułóż reklamę butów sportowych firmy " Naprzód ".
- weź pod uwagę wygląd, wygodę, materiał, cenę.
-zastosuj zwrotu z przysłówkami, np.
wyglądać bardziej elegancko; chodzi się wygodniej niż...;
kosztują nie drożej ( nie więcej ) niż...; są wyjątkowo miękkie;
zajść szybciej i dalej niż... .

BARDZO PROSZĘ O ROZWIĄZANIE !!!
;] Xdee. ;P
Z góry dzięki ;**

2

Odpowiedzi

2010-03-30T16:55:11+02:00
Buty sportowe firmy "Naprzód" są eleganckie jak nowoczesny samochód,z materiału z najwyższej półki i kosztują nie więcej niż 70 zł !! Zajdziesz w nich dalej i szybciej niż na rowerze czy na rolkach ! :):)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:56:29+02:00
reklama

Chcesz wygladać bardziej elegancko? Chcesz wygodnie przemierzać świat? Nasze buty to dla Ciebie dar z nieba. Buty firmy "naprzód" to ukojenie dla twoich stóp. W nich bedziesz czuł sie komfortowo i przyjemnie. Nasze buty to raj na ziemi za przystępną cene. Leć do sklepu po nowe buty firmy "naprzód". W nich poczujesz sie jak król.

przybywaj do naszych sklepów
Dla 100 pierwszych osób wysokie rabaty
16 4 16