Odpowiedzi

2009-11-01T14:33:18+01:00
18 - 60%
x - 100%

100*18:60=30

w klasie jest 30 osób
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T14:33:43+01:00
X - ilość uczniów w klasie

60% * x = 18 (w klasie jest tyle dziewczynek)
6/10 * x = 18
x = 18 * 10/6
x = 30

Odp. W klasie jest 30 uczniów.
2009-11-01T14:35:21+01:00
18 - 60 %
x - 100%
x = 100 * 18 180
-------------------- = -----------= 30
60 6



odp ; wklasie jest 30 uczniow