Odpowiedzi

2010-03-30T16:54:03+02:00
Co jest główną potrawą Wielkanocną ?
2010-03-30T16:56:22+02:00
Podam 3 pytania
1. Czego symbolem jest jajko?
2. Jakie ważne wydarzenie chrześcijanie świętują w Dniu Wielkiej nocy?
3. Jak nazywa się poranna msza odprawiana w Dzień wielkiej nocy i i jest odprawiana tylko raz w roku na której odbywa się procesja.?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:57:13+02:00
-czy prawosławni obchodzą wielkanoć jakie ma unich to znaczenie
-czego symbolem jest baranek
-czym i kiedy zaczyna się wielki tydzień
-czy inne keraje wierzące w Jezusa obchodż wielkanoc z takim poszanowaniem jak my
-dlaczego święta wielkanocne są w innym termibie co rok z czym to jest związanie