Odpowiedzi

2010-03-30T16:55:35+02:00
Dziękuję za wspaniałych rodziców..

Proszę o zdrowie dla całej mojej rodziny...


Obiecuję zawsze pomagać innym .


:)
2 3 2
2010-03-30T16:56:24+02:00
Dziekuje za Jezusa ktory ofiarował za nas grzesznych życie
Prosze o grzechów obmycie
Obiecuje mocną poprawe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:16:05+02:00
Dziękuję za opiekę nade mną przez całe moje życie. Za zdrowie i szczęście w rodzinie, a także za moją rodzinę, bez której nie byłoby mnie na świecie.

Proszę o dalszą opiekę nade mną i nad moją rodziną. O spokój i dostatek.

Obiecuję Ci, że będę się do Ciebie modliła i że nigdy nie przestanę wierzyć w Ciebie.


Mam nadzieję że pomogłam :))
Liczę na najj;***
1 1 1