Ćwiczenia klasa 6 | zadanie 2 str.36

Meteorolodzy pracujący w obserwatorium na Kasprowym Wierchu przez całą dobę dokonują pomiaru różnych składników pogody. W dzienniku obserwacji w dniach 21 i 22 marca zanotowali następujące temperatury powietrza :

Godz. 7.00 | 11.00 | 15.00 | 19.00 | 23.00 | 3.00 ( * celcjusza )
Temp. 3* | 7* | 9* | 7* | 4 * | -1 *

zad 1 )
Oblicz średnią temperaturę dobową na Kasprowym Wierchu .

zad 2)
Ile stopni wynosiła różnica między najwyższą i najniższą temperaturą ( amplituda temperatur) ?

Dzięki :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:03:53+02:00
Zad.1
3+7+9+7+4+(-1) : 6
29 : 6 = 4,8

zad.2
11*




nie wiem jak Ty liczyłes, że wyszło Ci 10 ? przeciez 0 tez jest temperaturą
39 3 39
2010-03-30T17:04:47+02:00
U mnie to zadanie jest na 38 ale ci podam ;))).``

1) 4,8*C
2)10*C
75 2 75