Paris Hilton ist Sangarin. Sie kommt aus den Usa aber wohnt und arbeitet in Hollywood in der Nahe von Los Angeles. Sie ist zweiundzwanzig Jahre alt. Sie hat eine Schwester.Ihre schwester heiBt Anna.Paris mag nach clubs gehen.Sie verdinent viel Geld.Sie spricht nur Englisch.Sie liebt Manner .Sie ist junge Frau.Sie hat eigen Fernsehprogramm "Paris Hilton the best friends".
Das ist unversehrt Paris Hilton

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:00:05+01:00
Paris Hilton jest piosenkarką.Ona pochodzi z USA.Mieszka i pracuje w Hollywood, w pobliżu Los Angeles.Ma 22 lata.Ma jedną siostrę.Jej siostra nazywa się Anna.Paris lubi chodzić do klubów.Ona posiada dużo pieniędzy.Mówi tylko po angielsku.Ona kocha ludzi.Jest młodą kobietą.Posiada swój własny program:,,Paris Hilton moja najlepsze przyjaciółka".
1 5 1
2009-11-01T15:24:56+01:00
Paris Hilton jest . Ona mieszka w USA i pracuje w Hollywood w pobliżu Los Angeles. Ona ma 22 lata. Ma siostrę. Jej siostra nazywa się Anna. Paris lubi chodzić do klubów. Wydaje dużo pieniędzy. Mówi tylko po angielsku. Kocha mężczyzn. Jest panią. Ma swój program telewizyjny: ,,Paris Hilton najlepszą przyjaciółką"
1 4 1